Меню

CITÉ
Задача: Стратегія та айдентика для СІТÉ

Клієнт: Мультифункціональний житловий комплекс у місті Дніпро

Виклик: До нас звернулася команда проекту суперсучасного житлового комплексу в Дніпрі. Це — справжнє «місто в місті», що складається з житлової частини під назвою «CITÉ park», офісного простору «CITÉ hub» і торгово-розважального центру «CITÉ mall». Нашим завданням було розробити комунікаційну стратегію, яка підкреслила б особливість проекту, а також об'єднати три різних напрямки проекту в одній айдентиці.

В CITÉ є все для життя, роботи та відпочинку: навіть якщо світ спіткає зомбі-апокаліпсис, мешканцям комплексу це нічим не загрожує. Ми назвали це «життям на 360 градусів», адже куди не поглянь — можливості та зручні рішення.

Майбутні мешканці — прогресивні люди віком від 30 років, які цінують власний комфорт і готові інвестувати в житло відповідного рівня. Вони завжди за якісне спілкування та розвиток, тож ми вирішили об'єднати їх у спільноту, стимулювати до створення нових соціальних зв'язків. Це стало основною комунікаційної стратегії.

У лого ми відобразили три літери С, що символізують три частини комплексу. Кожна з них отримала свій унікальний колір: «CITÉ park», де житимуть люди, — пісочно-жовтий, «CITÉ hub», що об'єднає інтелектуальну еліту міста, — блакитний, «CITÉ mall» для шопінгу та розваг — помаранчевий.

Один з основних елементів айдетнтики є емблема, яку можна збільшувати, повертати та розміщувати так, щоб утворювався кожного разу особливий фон.
Паттерн бренду складається з кожної окремої частини емблеми та може бути використанний в трьох кольорах або в одному з них, чорному та білому.
Готові виводити свій продукт на новий рівень у digital світі?
Напишіть нам, і ми зв'яжемося з вами впродовж доби.
from human to human
  • Брендинг
  • Реклама
  • SMM