Меню

Egorini
Задача: Брендинг та айдентика

Клієнт: Новий бренд одягу Egorini

Виклик: Ми мали підкреслити епатажність, яскравість та нетиповість нового бренду і вирізнити його серед інших.

Ми визначили, що наша аудиторія — це розумні, успішні, незалежні люди, які прагнуть бути собою і працюють над собою. Вони захоплюються сильними цікавими особистостями і прагнуть стати такими.

Тож ми сформулювали стратегію бренду у формі місії:
"Egorini надихає розширювати кордони свого світосприйняття та своєї особистості".

Комунікуючи таким чином, Egorini стає брендом, що символізує впевнену у собі, сильну і розвинену особистість. Мода у розумінні Egorini - це не лише про красу, але й про розум.

Ми розробили айдентику, яка базується на яскравих кольорах, сміливих плямах, що нагадують графіті, та чітких лініях.

Градієнт дозволяє постійно створювати в рамках айдентики нові поєднання.

Важливий для клієнта елемент, корону, ми інтегрували у патерни.
Для того, щоб розповісти про новий бренд, ми також розробили відео-маніфест.
Готові виводити свій продукт на новий рівень у digital світі?
Напишіть нам, і ми зв'яжемося з вами впродовж доби.
from human to human
  • Брендинг
  • Реклама
  • SMM