Меню

Haubert
Задача: Айдентика для Haubert workwear

Клієнт: Робочий одяг для чоловіків

Виклик: Перед нами стояла задача показати, що робочий одяг може бути не тільки функціональним, але й крутим. Таким, у якому можна й на зміну вийти, і в повсякденному житті почуватися on top. Таким, що може підкреслити мужність й створити образ справжнього профі.

Оскільки «‎haubert»‎ з французької перекладається як «‎‎‎кольчуга»‎, в основі логотипу — кольчужне кільце. Елемент броні сильного й рішучого чоловіка, який не боїться викликів і бруду.

Фінальне лого було обране з понад 20 версій та чіпляє на гачок літери U з першого погляду.

Сигнальний жовтий відсилає до класичних кольорів робочого одягу, чорний та білий створюють вдалий контраст.
Окрім базового патерну, що нагадує сплетіння кольчуги, ми додали в айдентику новий елемент — стрічку.
Готові виводити свій продукт на новий рівень у digital світі?
Напишіть нам, і ми зв'яжемося з вами впродовж доби.
from human to human
  • Брендинг
  • Реклама
  • SMM