Меню

Щастя Здоров'я
Задача: Розробка комунікаційної стратегії та SMM супровід.

Клієнт: Вертикальні ферми Щастя Здоров'я.

Виклик: Унікальна технологія вирощування зелені дозволяє насолоджуватись органічним та завжди свіжим продуктом. Зазвичай у продукту є одна головна перевага, на якій і будується комунікація, але на цей раз у нас був виклик із зірочкою. Ми мали об'єднати в комунікації три головні переваги, які виділив клієнт: свіжість, чистота, інноваційність. Виробництво розташоване в безпосередній близькості до великих торгових центрів, тож продукція з грядки потрапляє на полиці магазинів, зберігаючі свою свіжість та усі корисні властивості. Ніяких тижневих мандрів!

Кожен листочок зелені збирається вручну, ретельно миється, сушиться та складається у контейнери, зручні та прості у використанні. Їж, пий, міксуй, головне — смакуй.

Наша аудиторія — молоді й свідомі люди, які піклуються про своє здоров'я та слідкують за тим, що лежить на їх тарілці. Тому tone of voice обрали щирий, дружній та сучасний.
Ми наповнили контент інсайтами виробництва, жартами, порадами, рецептами, іронічними ЗОЖ-зауваженнями. Смачні копірайти з ноткою гумору та соковитий крафтовий віжуал змогли влучно передати суть бренду і полонити аудиторію.
Результати: За 3 місяці кількість фоловерів в Instagram збільшилася на 1069 юзерів.

Загальне щомісячне охоплення в Instagram становить 288 316 користувачів, у Facebook - 142 714 користувачів.


























Готові виводити свій продукт на новий рівень у digital світі?
Напишіть нам, і ми зв'яжемося з вами впродовж доби.
from human to human
  • Брендинг
  • Реклама
  • SMM