Меню

Idealist
Задача: Назва та айдентика для Idealist

Клієнт: Житловий комплекс бізнес-класу в Києві

Виклик: Ми мали винайти ім'я клубному будинку, який був спроектований для особливої категорії людей — тих, хто працює на користь суспільства та сприяє змінам. До їх числа входять дипломати, менеджери і працівники міжнародних компаній, представники бізнесу.

Ми помітили, що всі вони мають схожі цінності — вірять у доброту та чесність, у те, що світ може бути кращим. Звучить ідеалістично, ну то й що, коли своїми діями вони цього досягають? Світ потребує покращень, світ потребує таких особистостей, тому бути ідеалістом — круто та корисно. Саме так виникла ідея із назвою.
За допомогою візуальних елементів ми хотіли підкреслити преміальний рівень й інтелігентну стриманість проекту, та при цьому уникнути надмірності й лоску. В основу айдентики ми заклали архітектуру будинку. Виділити Idealist на фоні конкурентів допомагають лінії, запозичені з його фасадів — якщо придивитись, можна впізнати в них обриси резиденції.
Фірмова палітра житлового комплексу складається з 6 кольорів. Основними є чорний та білий.

Готові виводити свій продукт на новий рівень у digital світі?
Напишіть нам, і ми зв'яжемося з вами впродовж доби.
from human to human
  • Брендинг
  • Реклама
  • SMM