Меню

LIQUI MOLY

Задача: Розробка смм-стратегії та стратегії просування, з метою підвищення brand awareness у сегменті B2C, популяризації товарів та збільшення попиту в сегменті B2B.


Клієнт: Німецька компанія, виробник автомобільних масел.


Виклик: Залучити нові аудиторії та доносити інформацію про догляд за автівками простою зрозумілою мовою.


Ми запропонували чесний tone of voice з проявом турботи.


Основою комунікації стали зрозумілі копірайти й крафтові фотографії товарів, зроблені в одній стилістиці, з урахуванням фірмових кольорів бренду.



Окрім фото-контенту ми також створюємо відео-контент — зйомки змагань.

Результати: За 12 місяців кількість фоловерів у Facebook та Instagram збільшилася з 5 800 тисяч до 14 394 юзерів.

Загальне щомісячне охоплення у соціальних мережах становить > 1 мільйон користувачів.



Готові виводити свій продукт на новий рівень у digital світі?
Напишіть нам, і ми зв'яжемося з вами впродовж доби.
from human to human
  • Брендинг
  • Реклама
  • SMM