Меню

The Pilochki

Задача: Ребрендинг


Клієнт: THE PILOCHKI – виробник одноразових та багаторазових пилочок для майстрів манікюру.


Виклик: Освіжити візуальний стиль так, щоб у кожному контакті клієнта з брендом THE PILOCHKI відчувалася турбота і натхнення.



Ми повторили лаконічне накреслення пилочки в логотипі та сміливо «погралися» з її формою для айдентики.

 Яскравими кольорами та патернами підкреслили різноманітність інструментів майстрів манікюру. 

А наш улюблений елемент, символ серця, підкреслює любов майстринь та майстрів до своєї справи та клієнтів.

Готові виводити свій продукт на новий рівень у digital світі?
Напишіть нам, і ми зв'яжемося з вами впродовж доби.
from human to human
  • Брендинг
  • Реклама
  • SMM