Меню

MORO

Задача: Розробка смм-стратегії та стратегії просування, з метою підвищення brand awareness, збільшення відвідувань магазину та середнього чеку.


Клієнт: Бренд товарів для дому MORO Ukraine, офлайн магазини.


Виклик: Розробка комунікативної моделі, відповідної до позиціонування бренду і його маркетингової стратегії.


Ми запропонували tone of voice, налаштований на трансляцію настрою домашнього затишку й hygge.


Лаконічні копірайти й крафтові фотографії товарів, зроблені в одному стилі й кольоровій палітрі, відображають ДНК бренду.

Результати: За 6 місяців кількість фоловерів в Instagram збільшилася з 1398 до 14k юзерів.

Загальне щомісячне охоплення в Instagram становить — 2 млн користувачів.


Готові виводити свій продукт на новий рівень у digital світі?
Напишіть нам, і ми зв'яжемося з вами впродовж доби.
from human to human
  • Брендинг
  • Реклама
  • SMM