Меню

АРТ ЗАВОД ПЛАТФОРМА

Задача: Розробка комунікаційної стратегії та стратегії просування з метою підвищення brand awareness та залучення аудиторії, орієнтованої на оренду офісів, приміщень під виробництво і проведення івентів.


Клієнт: City Capital Group, креативний кластер “Арт-завод Платформа”.


Виклик: Ми мали подолати упередження про те, що Арт-завод Платформа є локацією лише для проведення фестивалів. Створити ком’юніті для малого та середнього бізнесу - потенційних орендарів офісів і приміщень


Тож ми допрацювали tone of voice. Додали нові рубрики, які розкривають не лише фестивальну тематику, а й висвітлюють життя локації, команди та резидентів.


За допомогою таргетингу та релевантних креативів ми залучали нових резидентів приєднатися до ком’юніті, орендувати приміщення для корпоративу, офісу чи виробництва.



Спочатку ми додали фестивальності у контент шляхом кольоровох обробки фото. Відмовилися від графічних афіш та розміщували фото аналогових.

Ось так ми розповідали про команду.

А потім — створили цілісну стрічку-лабіринт.

Ми також створили серію інтерв’ю для Арт-завод Платформа на тему ревіталізації.

Результати: За 12 місяці кількість фоловерів у Facebook та Instagram збільшилася з 5 800 тисяч до 14 394 юзерів.


Загальне щомісячне охоплення у соціальних мережах становить > 1 мільйон користувачів.

Готові виводити свій продукт на новий рівень у digital світі?
Напишіть нам, і ми зв'яжемося з вами впродовж доби.
from human to human
  • Брендинг
  • Реклама
  • SMM