Меню

RECREAM
Задача: рекламна кампанія крему для запобігання попрілостей у малюків РеКрем з метою підвищення brand awareness серед батьків немовлят

Клієнт: ТОВ «БІОКОДЕКС УКРАЇНА»

Виклик: РеКрем — це універсальний крем, який можна використовувати для різних цілей. Наша ж задача полягала в тому, щоб розповісти про його ефективність в боротьбі з попрілостями у немовлят.

Для того, щоб підкреслити суть проблеми, ми вигадали власне слово — "Підгузопожежі", і запропонували гасити їх за допомогою Рекрему.

Результати: За місяць ми 2 689 075 разів продемонстрували рекламу та охопили 1 127 575 користувачів Instagram і Facebook.

У результаті кампанії ми отримали 15 502 переходів на сайт та перевиконали план на 19%.

Клікабельність розробленої нами рекламної кампанії склала 1,86.


























Готові виводити свій продукт на новий рівень у digital світі?
Напишіть нам, і ми зв'яжемося з вами впродовж доби.
from human to human
  • Брендинг
  • Реклама
  • SMM