Меню

RIVERSIDE
Задача: Розробка комунікаційної стратегії та рекламна кампанія (offline&online)

Клієнт: Житловий комплекс Riverside

Виклик: Ми мали допомогти мальовничому кварталу в передмісті Києва якісно взаємодіяти з цільовою аудиторією. Ми відштовхувались від того, що Riverside — це житловий комплекс, який крім даху над головою може запропонувати своїм мешканцям багато додаткових можливостей. Тут є зелений парк і набережена, обладнані зони для занять спортом, вдосталь простору для відпочинку та прогулянок, дитячий садок, школа і власний еко-ринок.

На основі цього ми вирішили просувати Riverside як повноцінне середовище для комфортного життя. Ми говоримо про те, що в центрі діяльності Riverside знаходиться людина, її потреби та цінності, а також про ідеї толерантності, сталого розвитку тощо.

Для рекламної кампанії ми вигадали комунікаційне повідомлення "Riverside - це правильне середовище" і розкривали його через образ тварин, яким для повноцінного існування потрібні спеціальні умови. На віжуалах ми зобразили гепарда, кита і слона в неприродних для них обставинах, щоб показати, наскільки важливо кожному бути на своєму місці. Так само, як і людям - не у кам'яних джунглях, а де є все необхідне, щоб жити в задоволення.
Готові виводити свій продукт на новий рівень у digital світі?
Напишіть нам, і ми зв'яжемося з вами впродовж доби.
from human to human
  • Брендинг
  • Реклама
  • SMM