Меню

TOP DONER

Задача: Розробка візуального стилю


Клієнт: TOP DONER, Варшава


Виклик: TOP DONER – нова мережа варшавських шаурмичних, яка планує підкорити ринок фаст-фуду. TOP DONER сучасні, здорові, різноманітні – в продукті. Та суперечливі, сміливі й нахабні – в комунікаціях.


Шаурма як тваринний інстинкт, а не випадковий перекус – ось що необхідно було передати у візуальному стилі.




«Ми готові провокувати» - сказав клієнт, а ми почули! Логотип намалювали такий, що непрозоро натякає на обідні плани.

А патерни на пакувальному папері змушують взяти ще як мінімум один донер із собою!

Готові виводити свій продукт на новий рівень у digital світі?
Напишіть нам, і ми зв'яжемося з вами впродовж доби.
from human to human
  • Брендинг
  • Реклама
  • SMM