Меню

Young Business Club
Задача: Айдентика для Young Business Club

Клієнт: Клуб молодих підприємців

Виклик: Поєднати червоний та білий кольори, обрані клієнтом, так, щоб об'єднання бізнес-лідерів країни YBC отримало унікальний візуальний голос та ефективно транслювало свої цінності.

Оскільки «‎haubert»‎ з французької перекладається як «‎‎‎кольчуга»‎, в основі логотипу — кольчужне кільце. Елемент броні сильного й рішучого чоловіка, який не боїться викликів і бруду.

Фінальне лого було обране з понад 20 версій та чіпляє на гачок літери U з першого погляду.

Young Business Club — це закритий клуб, до якого входять успішні підприємці віком до 45 років. Тут організовуються різноманітні нетворкінгові активності, щоб учасники знайомились одне з одним та в майбутньому спільно сприяли зрушенням у бізнес-середовищі. Зокрема, тут регулярно відбуваються бізнес-ланчі, проходять зустрічі з ТОП-спікерами, а також працюють клуби за різними сферами зацікавлень.

Зважаючи на те, що учасники спілкуються у тому числі й онлайн, ми взялися за оформлення їхніх внутрішніх Телеграм-чатів. Це допомогло структурувати комунікацію і додати їй певної ексклюзивності.
Для кожного з внутрішніх клубів, що працюють у YBC, ми також розробили окреме лого. Всі вони виглядають органічно, оскільки виконані на основі головного логотипу клубу.
Готові виводити свій продукт на новий рівень у digital світі?
Напишіть нам, і ми зв'яжемося з вами впродовж доби.
from human to human
  • Брендинг
  • Реклама
  • SMM