Задача: Розробка комунікаційної стратегії та стратегії просування з метою підвищення brand awareness та залучення аудиторії, орієнтованої на оренду офісів, приміщень під виробництво і проведення івентів.
Клієнт: City Capital Group, креативний кластер “Арт-завод Платформа”.
Виклик: Ми мали подолати упередження про те, що Арт-завод Платформа є локацією лише для проведення фестивалів. Створити ком’юніті для малого та середнього бізнесу - потенційних орендарів офісів і приміщень
Тож ми допрацювали tone of voice. Додали нові рубрики, які розкривають не лише фестивальну тематику, а й висвітлюють життя локації, команди та резидентів.
За допомогою таргетингу та релевантних креативів ми залучали нових резидентів приєднатися до ком’юніті, орендувати приміщення для корпоративу, офісу чи виробництва.
Спочатку ми додали фестивальності у контент шляхом кольоровох обробки фото. Відмовилися від графічних афіш та розміщували фото аналогових.
Ось так ми розповідали про команду.
А потім — створили цілісну стрічку-лабіринт.
Ми також створили серію інтерв’ю для Арт-завод Платформа на тему ревіталізації.
Результати: За 12 місяці кількість фоловерів у Facebook та Instagram збільшилася з 5 800 тисяч до 14 394 юзерів.
Загальне щомісячне охоплення у соціальних мережах становить > 1 мільйон користувачів.