Задача: Розробка комунікаційної стратегії та SMM супровід.
Клієнт: Вертикальні ферми Щастя Здоров'я.
Виклик: Унікальна технологія вирощування зелені дозволяє насолоджуватись органічним та завжди свіжим продуктом. Зазвичай у продукту є одна головна перевага, на якій і будується комунікація, але на цей раз у нас був виклик із зірочкою. Ми мали об'єднати в комунікації три головні переваги, які виділив клієнт: свіжість, чистота, інноваційність. Виробництво розташоване в безпосередній близькості до великих торгових центрів, тож продукція з грядки потрапляє на полиці магазинів, зберігаючі свою свіжість та усі корисні властивості. Ніяких тижневих мандрів!
Кожен листочок зелені збирається вручну, ретельно миється, сушиться та складається у контейнери, зручні та прості у використанні. Їж, пий, міксуй, головне — смакуй.
Наша аудиторія — молоді й свідомі люди, які піклуються про своє здоров'я та слідкують за тим, що лежить на їх тарілці. Тому tone of voice обрали щирий, дружній та сучасний.