Задача: Ребрендинг
Клієнт: один з найбільш масштабних музичних фестивалів України
Виклик: Ребрендинг та нова візуальна система, який надала б кожному елементу сенс та виділила б фестиваль серед конкурентів
Люди приходять на UPark слухати легендарних музикантів, яких вони слухали в школі. Ця музика була з ними в радості і горі протягом багатьох років. UPark — це легендарна музика, яка з тобою давно. Колись ти слухав ці групи на касетах, потім на дисках, плеєрах, потім передавав через інфрачервоний порт, блютус,
слухав через стрімінгові сервіси і зараз можеш послухати на UPark.
UPark — це про музику, а не про «віслово».
ТРИ «КИТА» UPARK:
МУЗИКА. Це серце UPark. Вся музика на UPark — це культова музика світового рівня.
КУЛЬТУРА. UPark — це музична культурна подія, яка не обмежується лише музикою і може задовільнити й інші культурні потреби гостей.
ЦІНИТЕЛІ. UPark — це високий рівень сервісу і організації, який створює максимально комфортні умови для гостей які цінують якість.
Ми створили логотип, що стане серцем майбутн подій. А також розгорнули навколо нього патерни, кольори та шаблони оформлення афіш, квитків, мерчу та інших елементів фестивалю.